معرفی شخصیت های سونیک

سونیک

به وبلاگ من خوش آمدید

معرفی شخصیت های سونیک

 سونیک:

 

سونیک خارپشت دوست داشتنی که میتونه با سرعتش رو به ماورای صوت برسونه ، یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی است. اون همیشه سعی داره که صلح رو توی دنیایش برقرار کنه. سونیک در تپه ی سبز که در منظومه میبوس قرار دارد به وجود آمد. اون تحت تاثیر ۷ کیای قدرت قرار گرفت و نیروی ماورای صوت را به دست آورد. سونیک به ماجراجویی علاقه ی زیادی دارد و طی سفرهایی که کرده دوستان زیادی هم پیدا کرده است مانند تیلز ، ناکلز و ... او به وسیله ی ۷ کیای قدرت میتواند به سوپر سونیک و هایپر سونیک در آید. تمام نیروهایی که سونیک دارد ، به حلقه ها وابسته است. سونیک قابلیت ها و تکنیک های زیادی بلده که از آنها میتوان به اسپین جامپ، بوست، حرکت سریع، دریفت و ... اشاره کرد.

***

شدو:


 

شدو بعد از سونیک یکی از محبوب ترین شخصیت ها است. او رقیب سر سخت و سخت جان سونیک و سیلور است اما بعضی مواقع با آن دو صلح میکند. او همیشه سعی دارد از دیگر رقیبانش جلو بزند و بهترین باشد. شادو بسیار کم و فقط در مواقع لازم حرف می زند و سعی میکند از خود و دیگران دفاع کند. او میخواهد به قولی که به ماریا داده است عمل کند و زمین را پر از صلح و دوستی کند و از وجود موجوداتی مانند بلک دوم و اگمن پاک کند. مبارزه با اگمن برای او سرگرمی است و شکست دادن سونیک و سیلور پیروزی است. او دوستانی هم دارد که تا پای مرگ به او کمک میکنند مانند روِژ و امگا. او هم مانند سونیک به دارای ۷ کیای قدرت است که توسط آن ها میتواند به سوپر شدو تبدیل شود. شدو یک نیمه ربات است که توسط منبع ایکس به یک خارپشت معمولی تبدیل شده است. او تکنیک های زیادی را میتواند انجام دهد که از آن ها میتوان به غیب شدن، توقف زمان(time freeze) و نیروی سبز اشاره کرد

***

سیلور:

سیلور یکی از مهربان ترین و محبوب ترین شخصیت های سونیک است.اون میخواد که فقط صلح در دنیا باشه و موجوداتی مانند اگمن باید از بین بروند. سیلور قدرتی ماورای طبیعت دارد که میتواند اجسام را بدون لمس کردن بلند کند و آن را در جهات مختلف پرت کند. اون میتونه با استفاده از ۷ کیای قدرت به سوپر سیلور تبدیل بشه. سیلور قدرت شناور شدن روی هوا را دارد یا به عبارتی میتواند پرواز کند. اون شکست های زیادی خورده اما همیشه به پیروزی نهایی اش امیدوار است. از تکنیک های سیلور میتوان به shoot things ، قطار یخی یا ice train و neo shooter اشاره کرد


 

  ***

 

سونیک کلاسیک

 

 

قبل از اینکه سونیک به حالت امروزی و مدرن در بیاید،ابتدا بسیار ساده و ابتدایی بود. نام سونیک ابتدا ،سونیک کلاسیک است. قابلیت سونیک کلاسیک کمتر از سونیک مدرن است. مثلا سرعت سونیک کلاسیک به سونیک مدرن نمیرسد و بوست آن ها هم فرق دارد.سونیک کلاسیک، قابلیت هومینگ اتک(homing attack) ندارد و نمیتواند حرف بزند.او مانند سونیک مدرن توانایی سوپر شدن و هایپر شدن .

 

  ***

 

 

تیلز

تیلز دوست قدیمی سونیک یکی از شخصیت های مهربان است و میتواند پرواز کند. اون مکانیک خیلی خوبیه. او در تعمیر هواپیمای قدیمی اش(miles plane) مهارت زیادی دارد. او در کمک رسانی به سونیک همیشه آماده است و در هر ماموریتی با سونیک همیاری میکند. تیلز در بیشتر بازی های سونیک بوده و به او کمک کرده است. تیلز قدرت سوپر شدن ندارد و قدرت او در مبارزه هم تعریفی ندارد.

 

 ***

 

ناکلز

یکی از پرزور ترین شخصیت های بازی سونیک ناکلز میباشد. او هدف خاصی برای خود ندارد و فقط برای سرگرمی به دیگران کمک میکند. اون از شادو و سیلور متنفره ولی در عوض با سونیک رابطه ی خوبی دارد. او با مشتی که دارد میتواند دیوار را خراب کند یا از آن بالا برود. هم چنین با دست های پهنش میتواند سقوطی آرام بکند. او سرعت زیادی ندارد و پرواز هم نمی کند. اون قدرت سوپر شدن ندارد ولی های جالبی را میتواند انجام دهد، مانند: کناک دان،مشت به زمین ، منفجر شدن و ... .

 

 

 ***

ایمی

ایمی روز شخصیت رومانتیک و نسبتا کم زور است. او به سونیک علاقه زیادی دارد.اون هدف هایی را که سونیک دارد دنبال میکند. او میتواند با پتکی که دارد،مثل ناکلز ضرباتی قوی بزند. ایمی قابلیت ها و تکنیک های کمی داره ولی قدرت خوبی را داراست.

  ***

 

 

اسپیو

 

اسپیو آفتاب پرست نینجا، یکی از تکنیکی ترین و سرعتی ترین کارکتر های سونیک است. همانطور که گفتیم او یک آفتاب پرست است و میتواند خود را با اجسام اطرافش یکی کند و غیب شود. او رئیس گروه کیاتیکس است و سعی دارد گروهش را به اهدافشان برساند. دوست های اسپیو، وکتور و چارمی هستند که به جای انجام وظیفه به دنبال پول و غنیمت هستند. اسپیو به دلیل نداشتن 7 کیای قدرت نمیتواند سوپر شود ولی تکنیک های جالبی را داراست که از آنها میتوان به استتار ، گردباد برگ ها ، تیغ نینجا و ... اشاره کرد

 ***

 

 

کریم

 

***

کریم خرگوش با مزه یکی از صلح دوست ترین شخصیت های بازی سونیک است. اون هم مثل سونیک میخواد دنیایش آزاد و پر از صلح بشه. اون میتونه پرواز کنه و با کیا ها رابطه ی خوبی داره و نام کیایی که باهاش صمیمی تره چیز نام دارد. چیز یکی از قویترین کیاها است و بیش تر قدرت کریم توسط او است.

 

 

وکتور

 

   

 

وکتور تمساحی است عاشق پول. اون دوست داره هرچیزی رو با پول معامله کنه و هدف اصلیش این است که روزی پولدار ترین فرد در جهانش بشه. اون قدرت زیادی را داراست.

 

***

چارمی

زنبوری است که غیر از پول چیز دیگری را نمی بیند و برای آن هرکاری را انجام می دهد. هیچ کدام از کارهایش را بدون دستور اسپیو انجام نمی دهد و همیشه از او دستور می گیرد. اون میتونه پرواز کنه و از طریق چند منتقل کننده(teleport) خود را از جایی به جای دیگر برساند

 

***

 

روژ

خشن ترین و مرموز ترین شخصیت دختر بازی های سونیک روژ است که یک خفاش میباشد. اون سعی داره ۷ کیای قدرت رو از دست سونیک و شادو بگیره و به اگمن بفروشه. اون میتونه پرواز کنه و با طلسم کردن دشمنان آنهارا از بین ببره.

*** 

بلیز

بلیز قویترین شخصیت دختر سونیک است. او یک گربه است و همانطور که از اسمش پیداست( بلیز یعنی درخشان) میتواند وسایل را آتش بزند. هدف او این است که بهترین شود. اون دوست داره تنهایی کار هایش را انجام بده. اون نمیتونه سوپر بلیز بشه ولی تکنیک های زیادی بلده

***

متال سونیک

اگمن پس از بدست آوردن کمی از DNA یا همان ژن سونیک رباتی شبیه به سونیک ساخت و آن را متال سونیک نامید. متال سونیک در بعضی بازی های سونیک مدرن حضور دارد اما بیشتر در بازی های سونیک کلاسیک شرکت داره و بیشتر مبارزه هاش با اونه. این ربات میتواند پرواز کند (البته با کپسول پرواز) و گلوله هایی از جنس نئون پرت کنه . همچنین میتواند با چنگک های دستش ضربات مرگباری وارد کند

***

دکتر اگمن

رقیب سر سخت و قدیمی سونیک که هنوز هم در بازی های سونیک وجود دارد.سونیک تا حالا نتوانسته او را نابود کند.میتوان گفت بیشتر بازی های سونیک با نقشه های شیطانی اگمن شروع شده و با شکست موقت او تمام شده

***

مفلیس

شیطان برای بدست آوردن قدرت شادو مفلیس رو به وجود آورد. قبل از اینکه مفیلس به آینده بیاد ، ابتدا به سراغ ملکه سولنا رفت تا از او درخواست کمک کند و وقتی سولنا موافقت نکرد مفلیس به سراغ شاه الیس سوم رفت و توانست با قولی دروغین از او قدرت تاریکی را بگیرد و به یک الترا(ultra) تبدیل شود و سپس عازم آینده شد. پس از آمدن به آینده و شکست دادن سیلور و بلیز تصمیم گرفت سونیک خارپشت رو هم به همراه دنیایش نابود کند و بر دنیا حکومت کند. متاسفانه سونیک در مبارزه با مفلیس شکست خورد ولی شادو با مبارزه ای سخت با مفلیس او را شکست داد و دنیایشان را از نابودی حتمی نجات داد. لازم به ذکر است که مفلیس از قدرت بسیار زیادی برخوردار است.

***

امگا

امگا روباتی است که اگمن آن را برای مبارزه با سونیک ساخته است. این روبات به شادو در شکست دادن سونیک کمک میکند. تکنولوژی هایی که در او بکار رفته است بسیار پیشرفته است ولی قدرت شکست سونیک را ندارد. او تکنیک هایی هم میتواند انجام دهد که از آن ها میتوان به حلقه ی آتشین ، بمباران و ... اشاره کرد.

***

سونیک وحشی

در بازی سونیک و هیولای درون (sonic unleashed) وقتی سونیک تبدیل به هیولا شد ، روزها به شکل واقعی و شب ها به شکل گرگ میشد. به شکلی که سونیک در شب پیدا میکند ، سونیک وحشی یا (werehog) میگویند. در این حالت دست های سونیک بسیار دراز میشود و سرعت آن کاهش می یابد. سونیک وحشی قدرت زیادی دارد و تکنیک های زیادی انجام میدهد. مثلا میتواند ضربه ای ماورای صوت بزند یا در حال پریدن ضربه بزند.

****

بیگ

بیگ گربه ای است که دلش میخواهد همیشه در حال مسافرت باشد. او بسیار چاق است و البته قدرت زیادی هم دارد. اون به گروه روز یا همون ایمی و کریم کمک میکند و بیشتر قدرت این تیم از او است. بیگ آرزو دارد تمام دنیا را ببیند و با همه آشنا شود اما در این میان با مشکلاتی هم روبرو میشود که بیشتر مواقع آنرا به کمک تیمش حل میکند.

***

چیپ

زمانی که سونیک هیولا شد و به زمین پرتاب شد،(سونیک و هیولای درون) چیپ سعی کرد جلوی افتادنش را بگیرد اما نتوانست و سونیک روی او افتاد و او حافظه اش را از دست داد. او نماینده ی گایای صلح است اما خودش نمیداند. او قدرت زیادی دارد و در بازی سونیک و هیولای درون به عنوان راهنما استفاده میشود.

 


 لیست های مورد علاقه ی بازدیدی کنندگان

 

لیست مورد علاقه عاشق سونیک محمد:

سونیک10
شدو9
سیلور10
سونیک کلاسیک10
تیلز10
ناکلز8
ایمی10
اسپیو4
کریم6
وکتر4
چارم5
روژ6
بلیز8
متال سونیک9
اگمن9
مفلیس10
امگا10
سونیک وحشی8
بیگ0

چیپ6

***

لیست مورد علاقه ی یاشار

 

سونیک1

سیلور3

 

***

لیست مورد علاقه ی  هیژا

سونیک10
شدو10
سیلور10
سونیک کلاسیک10
تیلز6
ناکلز10
ایمی0
اسپیو10
کریم0
وکتر10
چارمی9
روژ0
بلیز8
متال سونیک9
اگمن0
مفلیس0
امگا10
سونیک وحشی10
بیگ0
چیپ10
برچسب هاي سونيک ودوستان: معرفی شخصیت های سونیک
[ جمعه دهم خرداد ۱۳۹۲ ] [ 15:8 ] [ اقای سونیکی ]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ سونیک ودوستان خوش امیدید این وبلاگ شبانه روز در حال فعالیت است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببریداسم من حمید است من در سال 1379 به دنیا امدم و این وبلاگ را فقط وفقط برای شما درست کردم مطالب این وبلاگ اصلا از وبلاگ های دیگه کپی نشده شما نیز مطالب وبلاگ را کپی نکنید مگر با ذکر منبع
ارشيو مطالب سونيک ودوستان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:,ساعت 1:3 قبل از ظهر توسط آرمان ریحانی |